<\/HEAD>
Voor de laatste update van AGOL had ik aangepaste gehoste symbolen toegevoegd aan enkele van mijn kaarten, en kreeg ik goede resultaten. Symbolen werden mooi weergegeven op hun native resolutie. Maar sinds de update heb ik niet dezelfde ervaring gehad. Nu, wanneer ik een aangepast symbool toevoeg, wordt het vervormd, met lelijke resultaten. Het lijkt geen invloed te hebben op aangepaste symbolen die al vóór de update aan de kaart waren toegevoegd. In de afbeelding hieronder zijn het speelplaats- en toiletpictogram aangepaste symbolen die ik vóór de update heb toegevoegd, en worden ze weergegeven zoals ze zouden moeten. Maar het café-pictogram is na de update toegevoegd en zou exact dezelfde grootte moeten hebben als de andere pictogrammen, maar het lijkt van boven naar beneden samengedrukt te zijn.<\/P>
<\/P>
<\/P>
<\/P>
Ik zit nu in een situatie waarin ik echt alle vorige pictogrammen opnieuw moet maken om ze consistent te maken, maar dit betekent dat ze allemaal samengedrukt zullen zijn. Dit is niet ideaal omdat de scherpte van de pictogrammen verloren gaat wanneer de vorm verandert.<\/P>
<\/P>
Heeft iemand anders dit ook ervaren? Heeft iemand suggesties? <\/P><\/BODY><\/HTML>