Ik gebruik het Sketch on map WPF-project - Sketch on map | ArcGIS for Developers<\/A> <\/P><\/P>Ik heb functionaliteit toegevoegd om polygonen op te slaan in een SQL-database (als een Geography ruimtelijk type), en ze opnieuw weer te geven op de kaart. <\/P><\/P>De manier waarop ik dit doe is via de MyMapView_GeoViewTapped. Elke keer dat de gebruiker op de MapView klikt, registreer ik het punt (lon & lat). Zodra ze op Voltooien klikken, sla ik de polygoon op als een Geography-object met behulp van die punten.<\/P><\/P>Na het opnieuw laden van deze polygonen uit de database en het weergeven ervan op de kaart, wil ik dat de gebruiker ze kan bewerken en de bijgewerkte polygoon kan opslaan in de database.<\/P><\/P>Ik dacht dat ik dit misschien kon doen via het MyMapView_GeoViewTapped-evenement, door gewoon het individuele punt bij te werken dat is gewijzigd, maar het wordt niet geactiveerd wanneer ik een vertex sleep. Dus ik heb geen toegang tot het nieuwe punt.<\/SPAN><\/P><\/P>Ik dacht dat zodra de gebruiker op Voltooien klikt, ik gewoon alle punten van het MyMapView.SketchEditor.Geometry-object kan benaderen, en dan het object met de bijgewerkte punten kan opslaan. Als dit mogelijk was, zou ik MyMapView_GeoViewTapped niet eens nodig hebben voor initiële opslagen. Maar ik merkte dat het Geometry-object me geen toegang geeft tot alle individuele punten. <\/SPAN><\/P><\/P>Is er een manier om alle punten van de polygoon te benaderen zodra de gebruiker op Voltooien klikt? Ik heb alle lon&lat-paren nodig om het Geography-object op te slaan in de database.<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Ik heb functionaliteit toegevoegd om polygonen op te slaan in een SQL-database (als een Geography ruimtelijk type), en ze opnieuw weer te geven op de kaart. <\/P>
De manier waarop ik dit doe is via de MyMapView_GeoViewTapped. Elke keer dat de gebruiker op de MapView klikt, registreer ik het punt (lon & lat). Zodra ze op Voltooien klikken, sla ik de polygoon op als een Geography-object met behulp van die punten.<\/P>
Na het opnieuw laden van deze polygonen uit de database en het weergeven ervan op de kaart, wil ik dat de gebruiker ze kan bewerken en de bijgewerkte polygoon kan opslaan in de database.<\/P>
Ik dacht dat ik dit misschien kon doen via het MyMapView_GeoViewTapped-evenement, door gewoon het individuele punt bij te werken dat is gewijzigd, maar het wordt niet geactiveerd wanneer ik een vertex sleep. Dus ik heb geen toegang tot het nieuwe punt.<\/SPAN><\/P><\/P>Ik dacht dat zodra de gebruiker op Voltooien klikt, ik gewoon alle punten van het MyMapView.SketchEditor.Geometry-object kan benaderen, en dan het object met de bijgewerkte punten kan opslaan. Als dit mogelijk was, zou ik MyMapView_GeoViewTapped niet eens nodig hebben voor initiële opslagen. Maar ik merkte dat het Geometry-object me geen toegang geeft tot alle individuele punten. <\/SPAN><\/P><\/P>Is er een manier om alle punten van de polygoon te benaderen zodra de gebruiker op Voltooien klikt? Ik heb alle lon&lat-paren nodig om het Geography-object op te slaan in de database.<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>
I think I will just save the Geometry object as JSON. That will be easier.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.