<\/HEAD>
Met HEC-GeoHMS kan ik mijn subbasins niet opdelen met de Subbasin Divide tool. Heeft iemand anders soortgelijke problemen ervaren? <\/P>
<\/P>
Wanneer ik een punt op de bestaande stroom selecteer, krijg ik de volgende melding:<\/P>
<\/P>
"Mislukt om FlowDirection\/SourcePoint Grid te extraheren" Ik klik op ok en krijg de volgende melding:<\/P>
<\/P>
"doRiverSplitPoint, System.Runtime.InteropServices.COMException(0x80004005): FOUT 010024: Fout tijdens conversie.<\/P>
bij<\/P>
ESRI.ArcGIS.SpatialAnalyst.RasterHydrologyOpClass.Watershed(IGeoDataset directionRaster, IGeoDataset sourceDataset)<\/P>
bij<\/P>
ESRI.APWR.HECGeoHMS10.HMSFunctions.doRiverSplitPoint(Hashtable & htParams)"<\/P>
<\/P>
Wanneer ik probeer Subbasin Divide te gebruiken op een rastercel in het flow accumulation raster die niet in het huidige stroomnetwerk zit, krijg ik een vergelijkbare melding als de tweede hierboven:<\/P>
"doRiverSplitLine, System.Runtime.InteropServices.COMException(0x80004005): <\/SPAN>FOUT HRESULT E_FAIL is geretourneerd vanuit een oproep naar een COM-component.<\/SPAN><\/P> bij<\/P>ESRI.ArcGIS.SpatialAnalyst.RasterDistanceOpClass.CostPathAsPolyline(IPointCollection sourcePoints, IGeoDataset distance, IGeoDataset backlink)<\/P> bij<\/P>ESRI.APWR.HECGeoHMS10.HMSFunctions.doRiverSplitLine(Hashtable & htParams)"<\/P><\/P>Ik heb vergelijkbare meldingen gekregen bij het proberen te gebruiken van de Batchpoint-methode voor afbakening en de Subbasin Divide by Maximum Area tool.<\/P><\/BODY><\/HTML>