<\/HEAD>
Hallo,<\/P>
<\/P>
Mijn naam is Rajesh Mane. We zijn van plan om een Nutsnetwerk te implementeren voor ons bestaande datamodel. Ons datamodel is gerepliceerd van Ericson's Network Engineer datamodel. Het is gebouwd op basis van geometrische netwerkprincipes.<\/P>
<\/P>
Heeft iemand enig idee of we iets soortgelijks hebben dat onze migratie van het bestaande datamodel naar esri's utility network kan vergemakkelijken? <\/P>
Biedt esri een voorbeeld-datamodel aan dat is gebouwd op UN voor Telecommunicatie- en fibernetwerken?<\/P>
<\/P>
We zouden het op prijs stellen als ESRI ook enkele hoogtepunten over dit onderwerp zou kunnen geven.<\/P>
<\/P>
Tijdens mijn zoektocht zag ik verschillende onderwerpen in Utility network die GAS, WATER en Electric ondersteunen, maar niet veel aan de kant van Telco. Als iemand zijn telconetwerk heeft geïmplementeerd of gemigreerd, deel dan alstublieft uw ervaring.<\/P>
<\/P>
Ik heb gehoord dat er een Utility network configuratie-extensie nodig is om een uitgebreid datamodel te bouwen. Zijn er plannen voor een vergelijkbare release voor telco? Zo ja, wanneer?<\/P>
<\/P>
Alvast bedankt<\/P>
Met vriendelijke groet,<\/P>
Rajesh Mane<\/P><\/BODY><\/HTML>