<\/HEAD>
Ik heb een paar feature lagen gehost in AGOL die niet volledig worden weergegeven. Het zijn lineaire features, één met ~400 lijnen. Ze worden niet volledig weergegeven totdat ik heel ver inzoom. Interessant genoeg worden ze volledig weergegeven als ik "bewerken inschakelen." Wat is er aan de hand? Ik heb elke oplossing geprobeerd die ik op dit forum kon vinden... geometrie repareren, ruimtelijke indexen herbouwen... en niets werkt. Zeker 400 lijnen is niet te veel om weer te geven?<\/P>
<\/P>
Ik heb kleinere subsets van een van de feature lagen geprobeerd, en die worden volledig weergegeven met tot ~200 features. Ik ben er niet van overtuigd dat het aantal lijnen de enige reden is dat de lagen niet volledig worden weergegeven. Zijn er nog andere dingen die dit kunnen veroorzaken? Zijn er bekende manieren om dit op te lossen? Behalve geometrie repareren of ruimtelijke indexen herbouwen?<\/P>
<\/P>
Gerelateerd, in één geval had ik een zeer kleine subset van 25 van deze lijnen. Die werden weergegeven. Zodra ik drie van de lijnen in ArcGIS Pro bewerkte en opnieuw op AGOL deelde, werd deze laag ook niet weergegeven. Enige inzicht in wat er aan de hand is?<\/P>
<\/P>
Ik vermoed dat het misschien komt door multipart features of andere GIS gremlins die zich in deze data verbergen. Bestand bijgevoegd als iemand geïnteresseerd is.<\/P>
<\/P>
Bedankt voor de hulp!<\/P>
<\/P>
Matt<\/P>
<\/P>
Update: het exploderen van multipart features verbeterde de prestaties en maakte het mogelijk om een subset van ~400 features weer te geven (bijgevoegd). De volledige dataset, ~15.000 lijnen, wordt nog steeds niet volledig weergegeven. Dat lijkt redelijker, maar ik ben nog steeds niet overtuigd dat er geen andere oorzaak is. Zie afbeelding van AGOL hieronder. De meeste lijnen lopen door in de lege ruimte in het westelijke deel van de afbeelding.<\/P>
<\/P>
<\/P><\/BODY><\/HTML>