<\/HEAD>
Beste allen<\/P>
<\/P>
We hebben Esri Maps voor SharePoint 3.0.1 op SharePoint 2013 geïmplementeerd<\/STRONG><\/P><\/P>We kunnen kaarten maken en samenstellen met behulp van de ESRI Maps WebPart.<\/P><\/P>Echter, wanneer een andere gebruiker, die volledige machtigingen voor de pagina heeft, probeert de pagina te bekijken, vraagt de ESRI Maps WebPart om een AGOL-gebruikersnaam en wachtwoord. Zie hieronder<\/P>
<\/P><\/P>Wanneer AGOL-accountgegevens worden ingevoerd, verschijnt de kaart. Zie hieronder<\/P><\/P>
<\/P><\/P>Ik begrijp dat de gebruiker niet om inloggegevens zou moeten worden gevraagd en aangezien we meer dan 300 gebruikers hebben, wil ik natuurlijk dat kaarten verschijnen zonder dat gebruikers om inloggegevens worden gevraagd. Ook ben ik me ervan bewust dat sommige problemen hiermee opgelost zullen worden in versie 4, maar we moeten natuurlijk nu aan de slag.<\/P><\/P>Dingen om op te merken:<\/P>We gebruiken Active Directory-accounts<\/LI>Het AD-account dat oorspronkelijk de webpart heeft toegevoegd en de pagina heeft geconfigureerd kan vervolgens de WebPart zonder problemen bekijken, d.w.z. wordt niet gevraagd om AGOL-inloggegevens<\/LI>Als een tweede gebruiker die probeert de pagina te bekijken, de WebPart bewerkt en AGOL-inloggegevens opslaat als onderdeel van deze bewerking, kunnen zowel het AD-account dat de pagina heeft gemaakt als het AD-account dat de pagina heeft bewerkt nu de WebPart bekijken zonder om inloggegevens te worden gevraagd.<\/LI>Bij het toevoegen van de ESRI Maps WebPart aan de pagina wordt na het bewerken van de webpart de volgende volgorde gebruikt: Klik op Toepassen, Klik op OK, Klik op Opslaan<\/LI><\/OL><\/BODY><\/HTML>