<\/HEAD>
Hallo allemaal, ik heb een probleem met 3 verschillende kwesties die samenkomen in één. Individueel kan ik ze oplossen. Maar samen kan ik het niet. Mijn probleem is het volgende... Ik heb satellietbeeldproducten en ze hebben een iets verschillende resolutie (ongeveer variërend 0,5 meter). Ik kan ze dezelfde ruimtelijke resolutie geven via de resample-tool (Data Management --> Raster --> Raster Processing --> Resample). Dat is dus gedaan. Nu weet ik niet wat de volgorde van de volgende twee stappen moet zijn. De uitlijning kan gemakkelijk worden opgelost als ik de rasters snap en het werkt geweldig (aangezien ze nu dezelfde celgrootte hebben). Maar als ik ze dan georefereer, verschuift de uitlijning en zijn ze weer niet goed uitgelijnd. Als ik eerst georefereer, dan wordt bij het snappen van de rasters de georeferentie verpest. Wat is de juiste volgorde van deze processen? Ik word hier gek van. Is het 1). resample 2). Rasters uitlijnen (snap raster) 3). Georefereren<\/P>
Of is het 1). Resample 2) Georefereren 3) Rasters uitlijnen (snap raster)<\/STRONG><\/P> Of geen van beide???<\/STRONG><\/P><\/BODY><\/HTML>