<\/HEAD>
Hallo allemaal,<\/P>
Laat me beginnen met te zeggen dat ik nieuw ben op het forum, dus wees alsjeblieft vriendelijk, ten tweede wil ik zeggen dat mijn kennis en ervaring met ArcGIS beperkt en zeker meer conceptueel is. Ik begrijp dat het een uiterst krachtig product is en het werd ooit tegen mij gezegd als "de enige beperking is je verbeelding" en laat me je vertellen, ik heb een behoorlijk wilde verbeelding!<\/P>
<\/P>
Ik werk aan een meerjarig mijnbouwproject, specifiek aan de Informatie- en Operationele Technologie diensten en we moeten een telecommunicatienetwerk ontwerpen dat zich uitstrekt over een groot geografisch gebied (halverwege Canada) en in verschillende geologische omgevingen (oppervlakte en 1 km onder de oppervlakte). Dus, ik vroeg me af of er referenties zijn van iemand die ArcGIS gebruikt om complexe informatie technologie communicatienetwerken (Local & wide area networks), compute- en opslagarchitectuurontwerpen te creëren, gedreven door applicatie- en zakelijke functionele vereisten, industrie- en landregelgevende vereisten\/normen enzovoort. Als dit mogelijk is, zou het geweldig zijn om te weten of ArcGIS kan worden gebruikt om de informatie technologie infrastructuurservice te beheren voor monitoring, gebeurtenis- en incidentbeheer?<\/P>
<\/P>
Elke begeleiding wordt zeer gewaardeerd.<\/P>
<\/P>
Met vriendelijke groet,<\/P>
Chris<\/P><\/BODY><\/HTML>