Hallo,<\/P>
Ik ben op veel problemen gestuit bij het proberen te installeren van Esri Maps voor Sharepoint 2013 v 4.1<\/P>
Na moeite te hebben gehad om de app-configuratieopties te laten verschijnen, ontdekte ik nu dat de ingebouwde tools (gegevens toevoegen, configuratie, enz.) niet worden weergegeven in het webonderdeel. Ik heb de debugger (F12) gecontroleerd en zag dat de tools_collections.json en behaviors.json niet gevonden worden (404-fout). Deze bestanden staan op de server, maar het lijkt erop dat het webonderdeel ze op een andere plaats zoekt (URL: http:\/\/mysiteaddress\/Esri%20Maps%20Configuration%20Files\/behaviors.json.txt?f=json<\/A> )<\/P><\/P>De installatie is zonder problemen voltooid, dus ik weet niet wat er aan de hand is.<\/P>Ik zou uw hulp op prijs stellen<\/P>Dank u<\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
De installatie is zonder problemen voltooid, dus ik weet niet wat er aan de hand is.<\/P>
Ik zou uw hulp op prijs stellen<\/P>
Dank u<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.