Hallo!<\/P>
<\/P>
Ik moet een ArcGIS Server en ArcGIS DataStore configureren in HA active passive modus.<\/P>
Ik begrijp hoe ik ArcGIS Server configureer, op 2 onafhankelijke servers volgens de aanwijzingen in deze link:<\/P>
Single-machine high-availability (active-passive) deployment94ArcGIS Enterprise | Documentatie voor ArcGIS Enterprise<\/A> <\/P><\/P>maar ik ben echt in de war als ik probeer te begrijpen hoe ik een ArcGIS Data Store aan deze implementatie kan toevoegen, met dezelfde HA active passive configuratie.<\/P><\/P>Er is geen aanwijzing in de bovenstaande link met betrekking tot arcgis datastore en ik weet niet hoe ik dit moet implementeren.<\/P><\/P>Het lijkt erop dat de standaardconfiguratie om een failover datastore te implementeren:<\/P><\/P>Voeg een machine toe aan uw data store94Portal for ArcGIS | Documentatie voor ArcGIS Enterprise<\/A> <\/P><\/P>niet geldig is voor een active passive arcgis server.<\/P><\/P>Hoe kan ik een ArcGIS Datastore implementeren met automatische replicatie in dit scenario?<\/P><\/P>Alvast bedankt!<\/P><\/BODY><\/HTML>
maar ik ben echt in de war als ik probeer te begrijpen hoe ik een ArcGIS Data Store aan deze implementatie kan toevoegen, met dezelfde HA active passive configuratie.<\/P>
Er is geen aanwijzing in de bovenstaande link met betrekking tot arcgis datastore en ik weet niet hoe ik dit moet implementeren.<\/P>
Het lijkt erop dat de standaardconfiguratie om een failover datastore te implementeren:<\/P>
niet geldig is voor een active passive arcgis server.<\/P>
Hoe kan ik een ArcGIS Datastore implementeren met automatische replicatie in dit scenario?<\/P>
Alvast bedankt!<\/P><\/BODY><\/HTML>
Hello. So since the Data Store is associated with ArcGIS Enterprise and not ArcGIS Server, that is probably why it is not mentioned in that ArcGIS Server specific link. Essentially, you need Enterprise because you need Portal to have a Hosting Server and the Data Store is associated to your Hosting Server. When configuring a highly available Enterprise configuration, there is a specific procedure and configuration which includes the active/passive Data Store. https://enterprise.arcgis.com/en/portal/latest/administer/windows/configure-highly-available-system.htm
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.