<\/HEAD>
Ik heb een county van perceelgegevens (polygonen) voor landlease. Ik probeer specifieke percelen met verschillende start- en vervaldatums van kleur te laten veranderen wanneer de lease begint en eindigt. <\/P>
<\/P>
In principe moeten alle perceelgegevens aanvankelijk één kleur hebben, en naarmate de tijd vordert, verandert elk perceel van kleur om aan te geven dat het is verhuurd, en verandert het weer terug naar de oorspronkelijke kleur nadat de vervaldatum is bereikt.<\/P>
<\/P>
Ik heb een tijdelijke oplossing. Ik heb het shapefile gedupliceerd en de tijdfunctie alleen voor één ervan geactiveerd. Vervolgens heb ik een lange integer gemaakt voor de vervaldatum en deze gebruikt in de Graduated colors (één is een null-waarde en de kleur is 1).<\/P>
Ik activeer de tijdfunctie, en zodra de startdatum is bereikt, verschijnt het perceel, en verdwijnt het weer zodra de vervaldatum is bereikt. De percelen met null-waarden doen niets. Door de laag te dupliceren en dezelfde kleur te houden als de null-waarde perceelgegevens, ontstaat het effect van kleurverandering door de tijd. Terwijl in werkelijkheid de percelen (tijd geactiveerd met integers van 1) verschijnen en verdwijnen.<\/P>
<\/P>
Heeft iemand ideeën hoe dit correct te doen in plaats van op deze omslachtige manier? <\/P><\/BODY><\/HTML>