Hallo,<\/P>
<\/P>
Ik moet enkele honderden txt-bestanden van het web downloaden die informatie bevatten over bosverlies (Global Forest Change<\/A> ). Nadat ik het bosverlies heb gedownload, moet ik dit herhalen voor boswinst. Elk txt-bestand bevat informatie voor een 10 deg tegel, met enkele honderden tegels die de wereld beslaan. De website met de gegevens geeft een link naar de URL voor elk txt-bestand\/tegel, https:\/\/storage.googleapis.com\/earthenginepartners-hansen\/GFC-2015-v1.3\/loss.txt<\/A> , maar ik weet niet hoe ik al deze tegelijk kan downloaden met behulp van de ArcMap GUI of Python-code. Ik heb geen ervaring met Python-code, maar ben een ervaren gebruiker van de GUI. Er zijn te veel tegels om ze individueel tijdig te downloaden voor zowel bosverlies als winst.<\/P><\/P>Ik gebruik ArcMap 10.2 voor Desktop.<\/P><\/P>Zodra ik de bestanden heb gedownload, kan ik ze in batch converteren van txt naar raster.<\/P><\/P>Ik heb gewoon nog nooit zoveel bestanden tegelijk hoeven te verwerken - wereldwijde dekking op 30m resolutie. Ik hoop code te schrijven zodat ArcMap de gegevens van het web kan downloaden, of dat er een bestaand hulpmiddel in de Toolbox is. Ik geef de voorkeur aan een bestaand hulpmiddel in de Toolbox, maar kan zeker leren indien nodig - ik heb enige ervaring met R, hoewel niet met dit probleem.<\/P><\/P>Bedankt voor alle hulp.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Ik gebruik ArcMap 10.2 voor Desktop.<\/P>
Zodra ik de bestanden heb gedownload, kan ik ze in batch converteren van txt naar raster.<\/P>
Ik heb gewoon nog nooit zoveel bestanden tegelijk hoeven te verwerken - wereldwijde dekking op 30m resolutie. Ik hoop code te schrijven zodat ArcMap de gegevens van het web kan downloaden, of dat er een bestaand hulpmiddel in de Toolbox is. Ik geef de voorkeur aan een bestaand hulpmiddel in de Toolbox, maar kan zeker leren indien nodig - ik heb enige ervaring met R, hoewel niet met dit probleem.<\/P>
Bedankt voor alle hulp.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.