Ik probeer de ArcCatalog te gebruiken om het World_Street_Map.sd-bestand te publiceren op onze ArcGIS server 10.5.1 en vervolgens de Cache beheren -> Tegels beheren te gebruiken om de cache op te bouwen die offline als een service kan worden gebruikt.<\/P>
<\/P>
Wanneer de cache-service klaar is, probeer ik toegang te krijgen tot de service via de link http:\/our_server:6080\/arcgis\/rest\/services\/World_Street_Map\/MapServer<\/A> en klik ik op elke Start_Tile voor elk niveau, maar om de een of andere reden toont het alleen de grijze tegelbox in tegenstelling tot degene die is gepubliceerd vanuit ArcGIS online.<\/P><\/P>Weet iemand de stappen of procedure om de service offline te laten draaien of kunt u mij helpen te laten zien wat ik verkeerd heb gedaan? Alvast bedankt.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Weet iemand de stappen of procedure om de service offline te laten draaien of kunt u mij helpen te laten zien wat ik verkeerd heb gedaan? Alvast bedankt.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.