<\/HEAD>
Mijn uiteindelijke doel <\/STRONG>is om een DEM te creëren van een groot stuk land (dat meerdere counties beslaat) in New York, met behulp van duizenden .img-bestanden die mijn interessegebied dekken. Met zeer beperkte ervaring hiermee, is mijn vraag: Wat is de allerbeste manier om dit aan te pakken?<\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/P>Als ik zou moeten raden, zou ik zeggen dat de beste manier is om een mosaic dataset te maken en alle individuele .img-bestanden daaraan toe te voegen, klopt dat? Maar ik weet dat mosaic datasets complex kunnen worden, dus wat zijn enkele van de fijnere details waar ik op moet letten?<\/SPAN><\/P><\/P>Enkele specificaties:<\/P>De .img-bestanden zijn een mix van 1-meter en 2-meter resoluties<\/LI>Mijn uiteindelijke DEM moet geprojecteerd worden in State Plane NY East<\/LI>Momenteel zijn pixelwaarden in meters, maar ik wil ze graag in feet hebben<\/LI>Elk .img-bestand is ongeveer 9 MB groot<\/LI><\/UL><\/P>Alle feedback\/verwijzingen (bijv. video's, artikelen of elk type instructie\/richtlijn) zijn welkom. Laat het me weten als er meer informatie nodig is.<\/P><\/P>Dank je wel!<\/P><\/P><\/P><\/BODY><\/HTML>