Hallo,<\/P>
<\/P>
Ik ben benieuwd of er een oplossing is om attribuutvelden te herordenen in de configure pop-up widget in AGOL.<\/P>
Tot nu toe lijkt het erop dat je op het attribuutveld moet klikken dat je naar boven wilt verplaatsen, en meerdere keren op de omhoog-pijl moet klikken om het op de gewenste plek te krijgen. Is dit waar? <\/P>
Het is moeilijk voor mij omdat er een webmaplaag is genaamd "buildings" en die heeft meer dan 50 attribuutvelden, en het herordenen van mijn top 10 gaat wat traag.<\/P>
ArcGIS Web Application<\/A> <\/P>Dit is de kaart die ik gebruik, en als je op een gebouw klikt verschijnt de pop-up waar ik het over heb.<\/P>Als er nog geen oplossing voor is die ik niet ken, zou het ideaal zijn als ESRI deze pop-up configuratie gebruikersinterface zou kunnen aanpassen.<\/P><\/P><\/P>Ik waardeer alle feedback.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Dit is de kaart die ik gebruik, en als je op een gebouw klikt verschijnt de pop-up waar ik het over heb.<\/P>
Als er nog geen oplossing voor is die ik niet ken, zou het ideaal zijn als ESRI deze pop-up configuratie gebruikersinterface zou kunnen aanpassen.<\/P>
Ik waardeer alle feedback.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Online feature service supports reordering fields using views. You can always create a view layer based on a source layer. You can configure the view layer with any field ordering that are different from that of its source. With this solution, you would not need to do any work or ordering in the UX and you will persist your ordering in the server side. Ordering the fields in the view does not affect the source layer and the source layer will still be in the original source. Your maps would reference the view rather than the source. You can also select subset of the fields in the layer and you would not need to show all fields by marking them visible (true/false).
Not sure if this is something you would like to pursue but it is an option we have in the server side.
Thanks
Khaled Hassen
Online feature service lead
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.