<\/HEAD>
Hallo!<\/P>
<\/P>
Ik heb een vraag over het gebruik van ArcGIS basemaps in bedrijfsrapporten. Ik werk voor een adviesbureau dat een bedrijf brede licentie heeft voor ArcGIS en ArcGIS Online. Ik vind de functie om basemaps toe te voegen, zoals ''world imagery'', aan je kaartprojecten erg handig. Ik vraag me af of er licentie- of gebruiksvoorwaarden zijn waar je rekening mee moet houden als je een kaart met een basemap-laag zoals world imagery wilt opnemen in een rapport dat door mijn adviesbureau aan een klant wordt geleverd, bijvoorbeeld. Ik heb geprobeerd de gebruiksvoorwaarden (links hieronder) te lezen, maar vond het niet helemaal duidelijk en ik wil het zeker weten. Zoals ik het begreep, is het toegestaan om vrij te gebruiken zolang je de juiste credits geeft aan Esri enzovoort op de manier die als watermerk wordt weergegeven in de lay-outweergave wanneer je daar een basemap bekijkt? Klopt dat?<\/P>
<\/P>
Links over basemaps en gebruiksvoorwaarden:<\/P>
Esri Data | Basemaps<\/A> <\/P>Juridische Informatie | Licentievoorwaarden<\/A> <\/P>http:\/\/downloads2.esri.com\/ArcGISOnline\/docs\/tou_summary.pdf<\/A> <\/P><\/P>
Met vriendelijke groet<\/P>
Joakim Persson<\/P>
Ramböll<\/P><\/BODY><\/HTML>