<\/HEAD>
Goedemiddag,<\/P>
<\/P>
Ik heb een probleem met het gebruik van zowel de bewerkingstool "Add Laterals at Connections" als de constructietool "Add a Connection and the Lateral." Wanneer ik deze twee tools gebruik, krijg ik consequent ongeveer 10 pop-upmeldingen die mij informeren over enkele problemen met velden met Domains die geen nulls toestaan. Het wordt niet expliciet zo gezegd, maar elke pop-upmelding bevat één woord dat ofwel de naam is van een veld met niet-gevulde domains of de uitdrukking "esriRTATTRIBUTE." <\/P>
<\/P>
Ik gebruik momenteel een standaardlicentie en ik lijk geen problemen te hebben met niet-gevulde domains bij het gebruiken van de andere tools. Ik heb de add-ons twee keer opnieuw geïnstalleerd, telkens beginnend met verse configuratiebestanden. Is er een optie om de vereiste voor een ingevuld domain in deze velden te verwijderen, of moet ik gewoon de velden zo instellen dat ze null of andere standaardwaarden toestaan (momenteel staan ze geen null-waarden toe)? En als dat het geval is, is er dan een reden waarom deze twee tools problemen hebben met null-waarden en andere niet? Niet essentieel om te weten, ik ben gewoon nieuwsgierig.<\/P>
<\/P>
Dank u voor uw hulp.<\/P><\/BODY><\/HTML>