<\/HEAD>
Is er een manier om de dekking van polylijnen binnen een polygoon te berekenen wanneer er overlappende lijnen en parallelle lijnen zijn? Ik werk aan het vinden van route-dekking van gps-sporen binnen een centerline route buffer, maar kwam het probleem tegen dat er meerdere sporen naast elkaar lopen, overlappen of gaten hebben. Het resultaat is talrijke korte polylijnen binnen het routepolygoon en geen manier om te berekenen of de lijnen volledige dekking van de route-uitstraling bieden. Bijvoorbeeld, ik heb een routepolygoon die 27 mijl lang is, en heeft 56 polylijnen erin en de som van de lijnen is 126 mijl. Is er een manier om een totaal aantal mijlen van de lijnen te krijgen zonder ook de overlappende\/parallelle lijnen samen te vatten? <\/P>
<\/P>
Ik zoek dekking parallel aan de X-as. Dus alleen de totale lengte dekking die de lijnen binnen het polygoon bieden, totale lengte gedekt in plaats van de totale som van alle lijnen. <\/SPAN><\/P><\/P>Ik gebruik ArcMap 10.5, advanced license, geen extensies (Network Analyst) worden gebruikt.<\/P><\/P>

<\/P><\/BODY><\/HTML>