<\/HEAD>
Hallo daar<\/P>
<\/P>
Ik wil graag een Con-verklaring gebruiken in een Rasterfunctie zodat ik niet elke keer een nieuw raster hoef te maken wanneer ik waarden in een raster (DEM) wil opvragen. Ik werk in Pro 1.2. <\/P>
<\/P>
Bijvoorbeeld, als ik alle gebieden boven 350 m boven zeeniveau wilde bekijken, zou ik met de Raster Calculator in Spatial Analyst traditioneel de volgende verklaring hebben ingevoerd: Con("altitude1">350,1)<\/EM>. Dit zou een nieuw raster voor mijn query creëren.<\/P><\/P>
<\/P><\/P>Dus ik heb geprobeerd een Rasterfunctie te gebruiken. Ik kan het eigenschappenvenster van Con openen voor een rasterfunctie in Pro, maar ik kan niet uitvinden hoe ik parameters kan invoeren (anders dan wat er in de screenshot wordt getoond, wat te maken heeft met rasters, celgrootte en uitvoerbereik). Ik ben er vrij zeker van dat Rasterfuncties de gewenste DEM-waarden moeten kunnen extraheren, misschien gebruik ik de verkeerde functie of gebruik ik het gewoon niet correct? Kan iemand me de juiste richting wijzen?<\/P><\/P>Dank u.<\/P><\/BODY><\/HTML>