Ik heb zojuist een nieuwe en verbeterde versie van de Add GTFS to a Network Dataset tools uitgebracht.<\/P>
<\/P>
Hier zijn de verbeteringen die ik heb aangebracht:<\/P>
Download hier de nieuwe versie. Vergeet niet de oude versie te verwijderen als je deze gaat gebruiken.<\/P>
http:\/\/www.arcgis.com\/home\/item.html?id=0fa52a75d9ba4abcad6b88bb6285fae1<\/A><\/P><\/P>Let op dat je je network datasets opnieuw moet aanmaken voordat je de nieuwe versie gebruikt. De bovenstaande verbeteringen vereisten enige herstructurering van mijn datamodel, dus je bestaande netwerken zijn niet compatibel.<\/P><\/P>Zoals altijd, laat me weten als je problemen ondervindt of suggesties hebt voor verbetering. Ook hoor ik graag waarvoor je deze tools gebruikt en help ik je graag met brainstormen.<\/P><\/P>Gelukkig Nieuwjaar!<\/P><\/P>Melinda Morang <\/P>Product Engineer<\/P>Esri - Network Analyst Team<\/P>380 New York Street<\/P>Redlands, CA 92373<\/P>909-793-2853 x3315<\/P>mmorang@esri.com<\/SPAN><\/A><\/P><\/BODY><\/HTML>
Let op dat je je network datasets opnieuw moet aanmaken voordat je de nieuwe versie gebruikt. De bovenstaande verbeteringen vereisten enige herstructurering van mijn datamodel, dus je bestaande netwerken zijn niet compatibel.<\/P>
Zoals altijd, laat me weten als je problemen ondervindt of suggesties hebt voor verbetering. Ook hoor ik graag waarvoor je deze tools gebruikt en help ik je graag met brainstormen.<\/P>
Gelukkig Nieuwjaar!<\/P>
Melinda Morang <\/P>
Product Engineer<\/P>
Esri - Network Analyst Team<\/P>
380 New York Street<\/P>
Redlands, CA 92373<\/P>
909-793-2853 x3315<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.