<\/HEAD>
Ik ben onlangs begonnen met het werken met de tool add laterals at connections in de water utility network editing toolbar. De documentatie gaf aan dat door de waarde <EditTemplate> leeg te laten, een gebruiker een selectie zou krijgen van welke template te gebruiken. Ik heb dit toegepast op het startpunt van de zijtak waar deze aansluit op de hoofdleiding. In sommige gevallen is de fitting een Tee en soms is het een Tap. Ik wilde dit verder toepassen door een feature template te maken voor een Tee in de fittings-laag die gebruikmaakt van Add a point and split an intersecting line.
<\/P>
<\/P>
Op zichzelf werkt deze feature template perfect door de hoofdleiding te splitsen waar de Tee wordt geplaatst. Echter, wanneer ik die feature template selecteer tijdens het uitvoeren van de Add Laterals at Connection tool vanuit de Water Utility Network Editing Toolbar, plaatst het de Tee maar faalt het om de hoofdleiding te splitsen. Heeft iemand kunnen bereiken dat het maken van de zijtak ook de hoofdleiding splitst voor hydrant zijtakken en grotere serviceaansluitingen?<\/P>
<\/P>
Andrew Wolff <\/P>
Strathcona County Utilities<\/P><\/BODY><\/HTML>