<\/HEAD>
Beste GeoNet-gemeenschap,<\/P>
<\/P>
Een partner en ik willen een project starten op basis van de ArcGis Desktop Standard editie<\/STRONG>. We zijn gevestigd in Frankrijk en hebben de benodigde financiering om door te gaan. We zullen ArcGis installeren op een dedicated Windows-server. We zijn van plan een enkele terugkerende gebruikslicentie aan te schaffen zodat ofwel ik of mijn associate ArcGis vanaf een externe locatie kan benaderen.<\/P><\/P>Dit lijken misschien domme vragen, dus vergeef ons als dat zo is, maar ze zijn voor ons belangrijk om fouten te voorkomen:<\/P><\/P>Ik wil graag weten of er beperkingen zijn op basis van een Franse licentie?<\/LI>Kan mijn dedicated server overal ter wereld staan of moet deze in Frankrijk zijn?<\/LI>Kan ik bijvoorbeeld naar een ander continent reizen (bijv. Noord-Amerika USA) en werken met kaarten uit de VS? We moeten mogelijk ook naar andere continenten reizen.<\/LI>Zal ik alle kaarten beschikbaar hebben of geeft een Franse licentie alleen toegang tot bijvoorbeeld "Europa"?<\/LI>Ik waardeer alle andere opmerkingen of aanbevelingen die u heeft.<\/LI><\/UL><\/P>Met vriendelijke groet.<\/P><\/BODY><\/HTML>