<\/HEAD>
Ik werk met veldgegevensverzamelaars die ESRI's Collector for ArcGIS gebruiken. Het systeem wordt gepubliceerd naar ArcGIS Online vanuit ArcMap. Gegevens worden verzameld over Pole Assemblies evenals hoogte, klasse en soort. Ik kan de hoogte, klasse en soort vrij moeiteloos bijwerken in Windmil met deze gegevens die zij hebben verzameld, maar we missen een snelle manier om de verzamelde assemblies bij te werken. <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>In het verleden ging ik één voor één door de gegevens en werkte ik de assemblies één voor één bij. Zoals je je kunt voorstellen, is dit een tijdrovend proces en saai. Ik neem contact op om te zien of er een manier is om deze gegevens (alle vooraf opgemaakt) snel terug toe te voegen aan Windmil? <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>In de eerste bijlage hebben we al onze gegevens en de tweede bijlage is waar we al onze gegevens willen converteren. Alle ideeën of oplossingen worden zeer gewaardeerd.<\/SPAN><\/P><\/P>windmilmap<\/P>windmil<\/P>milsoft<\/P><\/BODY><\/HTML>