<\/HEAD>
DOEL: Ik wil weten hoeveel land landbouw\/bos\/stedelijk\/water\/zand is binnen 5 km van een punt. <\/P>
WERKSTROOM: (ZIEN BIJGEVOEGDE AFBEELDING)<\/P>
- Download een satellietbeeld van landsat8<\/LI>
- gebruik beeldclassificatie, maximum likelihood classificatie <\/LI>
- Nu ik heb geclassificeerd wat in het beeld water, zand, bos, stedelijk en bos is, heb ik een punt gemaakt door een shapefile te maken en een bewerksessie te starten, waarin ik het punt heb gemaakt. <\/LI>
- maak een buffer van 5 km vanaf het punt dat ik heb gemaakt, met behulp van de buffer tool<\/LI>
- IK WEET NIET WAT IK HIERNA MOET DOEN. <\/LI>
- Ik heb geprobeerd de intersect tool te gebruiken maar de enige invoerfeatures zijn het punt en buffer features, niet MLCLASS_All_6 (wat de data bevat over landbouw\/bos\/stedelijk\/water\/zand)<\/SPAN><\/LI>Ik heb geprobeerd "extract by circle" te gebruiken om het gebied van 5 km rond het punt te isoleren maar ik weet de X,Y coördinaat van het punt niet. <\/SPAN><\/LI>Ik heb ook geprobeerd een andere bewerksessie te starten in "MLClass_All_6" en op die manier een cirkel te maken maar dat werkte ook niet. <\/SPAN><\/LI><\/OL> <\/SPAN><\/P>Enige aanbevelingen? <\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>