<\/HEAD>
Ik heb het nieuwe utility network voor waterdistributie uitgerold en loop steeds tegen dezelfde fout aan. <\/P>
<\/P>
Maken van nieuwe functie(s) mislukt<\/P>
FOUT: Kan de bewerking niet voltooien., Mislukt om Arcade-expressie te evalueren <\/P>
[StructureJunction, Regel: ID_StrcutureJunction_508]<\/P>
<\/P>
ongeacht welke functie ik probeer te maken, krijg ik hetzelfde bericht met alleen een ander regelnummer...<\/P>
<\/P>
[WaterDevice, Regel: ID_WaterDevice_1]<\/P>
[WaterDevice, Regel: ID_WaterDevice_7]<\/SPAN><\/P><\/P><\/P>Ik heb de installatie-instructies gevolgd en het netwerk uitgerold met de voorbeeldgegevens (de gegevens geladen uit het asset package) volgens de onderstaande link en ik krijg die fouten niet...<\/SPAN><\/P>Begin met de Water Distribution Utility Network Configuration014 Beginnen | ArcGIS for Water<\/A> <\/SPAN><\/P><\/P>
Echter, wanneer ik de instructies volg, inclusief het wijzigen van de spatiële referentie van het asset package en NIET het laden van de voorbeeldgegevens, krijg ik de bovengenoemde fouten.<\/SPAN><\/P><\/P>Het lijkt erop dat er gewoon iets niet correct wordt ingesteld tijdens het proces bij gebruik van de lege dataset.<\/SPAN><\/P><\/P><\/P><\/BODY><\/HTML>