<\/HEAD>
Hallo daar,<\/P>
<\/P>
weet iemand hoe ik de Esri Maps Connect Workflow binnen SharePoint 2013 kan debuggen?<\/P>
Ik wil externe gegevens lezen van een externe SQL Server DB en het enige wat ik kan zien (met de Profiler op de externe server) is een verbinding gemaakt met Anonymous Logon en de volgende SQL-verklaringen worden uitgevoerd:<\/P>
<\/P>
#1<\/P>
exec sp_executesql N'select TABLE_CATALOG, TABLE_SCHEMA, TABLE_NAME, TABLE_TYPE from INFORMATION_SCHEMA.TABLES where (TABLE_CATALOG = @Catalog or (@Catalog is null)) and (TABLE_SCHEMA = @Owner or (@Owner is null)) and (TABLE_NAME = @Name or (@Name is null)) and (TABLE_TYPE = @TableType or (@TableType is null))',N'@Catalog nvarchar(4000),@Owner nvarchar(4000),@Name nvarchar(4000),@TableType nvarchar(4000)',@Catalog=NULL,@Owner=NULL,@Name=NULL,@TableType=NULL<\/P>
<\/P>
#2<\/P>
select * from ['FIRST_TABLE_FROM_THE_ABOVE_RESULT'] where 1 = 0<\/P>
<\/P>
<\/P>
De documentatie zegt dat alle gebeurtenissen en details moeten worden gelogd in de workflowgeschiedenislijst, maar deze is leeg<\/EM>. Dus het resultaat is <None> in alle vervolgkeuzelijsten binnen het Esri Maps Connect-formulier (zie bijgevoegde PNG).<\/P><\/P>Alle hulp of tips voor het debuggen of oplossen van het probleem worden zeer gewaardeerd.<\/P><\/P>Bedankt en groeten<\/P>Thomas<\/P><\/BODY><\/HTML>