<\/HEAD>
Hallo Melinda, bedankt voor je bijdragen. Ik heb een vraag waarvan ik hoop dat je me kunt helpen. Er is een video die je hebt geüpload genaamd: Travel TimeBetweenPoints. Wat in zekere zin de mate van toegankelijkheid aangeeft die een bepaald transitnetwerk biedt.<\/P>
<\/P>
Je hebt de transitnetwerk dataset opgezet vanuit de GTFS. Wanneer je de tool OD matrix cost gebruikt om de tijd te schatten die wordt besteed van een gegeven punt naar meerdere bestemmingen, houdt arcgis dan rekening met de overstappen? Zo ja, geeft het dan de optimale route naar de bestemming waarbij deze overstap wordt meegenomen? Omdat er in veel situaties geen manier is om vanaf een oorsprong naar veel bestemmingen te reizen met slechts 1 lijn. En als arcgis rekening houdt met de overstap, voegt het dan ook de wachttijd van de andere lijn toe (gegeven door het headway)? <\/P>
<\/P>
Aan de andere kant, helaas<\/SPAN><\/SPAN> is er in mijn stad nog geen GTFS (we zijn het aan het bouwen). Ik zie in alle gevallen dat om de transitnetwerk dataset te creëren om de data te analyseren, de software altijd GTFS gebruikt. Weet je of er een manier is om alleen shapes te gebruiken?<\/P> <\/P>Dank je wel.<\/P><\/BODY><\/HTML>