<\/HEAD>
Ik heb klanten voor wie ik lokale datasets heb samengesteld, deze als feature services heb blootgesteld en beschikbaar heb gemaakt voor Collector. De datasets moeten worden geverifieerd of er moet aanvullende informatie vanuit het veld worden toegevoegd.<\/P>
<\/P>
Mijn neiging is om een uitgebreide enquête te organiseren om een dataset naar 100% betrouwbaarheid te brengen en workflowprotocollen te ontwerpen om deze in de toekomst te onderhouden. Sommige klanten willen echter incrementeel gegevens bewerken in het veld terwijl ze andere werkactiviteiten uitvoeren.<\/P>
<\/P>
Mijn aarzeling bij de incrementele aanpak is dat 1) de dataset lange tijd niet volledig betrouwbaar is, 2) het moeilijk kan zijn om bij te houden welke features up-to-date zijn (hoewel het bijhouden van Last Edit Date daar kan helpen). Punt 1 betekent dat je geen betrouwbare geaggregeerde statistieken over de dataset kunt maken. De uitgebreide enquête vereist echter meer investering in tijd en personeel. <\/P>
<\/P>
Ik zoek feedback van de community over deze twee benaderingen...<\/P><\/BODY><\/HTML>