<\/HEAD>
Ik werk aan het bijwerken van een Gas utility netwerk en ondervind problemen met het valideren van de topologie. Ik heb een zeer lange (ongeveer 6 mijl lange) pijp gesplitst die was verbonden met een groot aantal feeders. De bijbehorende dirty area envelop is behoorlijk groot en de dichtheid van features binnen die envelop is aanzienlijk. Ik ben er niet in geslaagd om de topologie te valideren omdat de GP Tool, Python en de ArcGIS Pro UN Ribbon tool allemaal na ongeveer 10 minuten time-out geven. Heeft iemand een oplossing of workaround gevonden voor het valideren van een groot netwerk? Op dit moment zit ik vast. Ik heb de tijd verhoogd die een client kan gebruiken voor de webservice, maar dat heeft geen invloed gehad op de time-out bij het uitvoeren van de validatie met de GP tool of Python.<\/P>
<\/P>
Als ik naar een kleiner gebied buiten de grote dirty area ga zoals getoond op de foto, een feature maak en bewerk/toevoeg en vervolgens de topologie valideer, werkt alles zoals verwacht. Voor mij geeft dit aan dat het probleem waarschijnlijk gerelateerd is aan het aantal features in de dirty area die ik heb gemaakt. <\/P>
<\/P>
Alle hulp wordt gewaardeerd!<\/P>
<\/P>
<\/P>
<\/P><\/BODY><\/HTML>