Hallo, ik werk aan het in kaart brengen van een overstromingsvlakte in een overstromingsgevoelig gebied. Ik heb de benodigde gegevens verzameld (DEM, rivierkenmerk en peilgegevens), deze samengevoegd in een TimeSeries-tabel, de peilen vastgezet op de lijn en de Stream WSE from Point tool uitgevoerd. De tool werkte naar mijn mening goed, maar het Line Raster verscheen niet in mijn catalogusweergave. Ik vond het bestand opgeslagen in een andere map via de Results-tool en heb het geüpload. Er moet iets mis zijn gegaan, want het moest piramides reconstrueren en toonde vervolgens alles als exact dezelfde waarde. Dit is uiteraard niet correct, dus waar ging ik fout? <\/P>
<\/P>
Daarnaast ben ik geïnteresseerd in hoe ik de Overstromingsvlakte Afbakening vanaf peilpunt kan maken met gebruik van twee peilen op dezelfde rivier. Als iemand mij hierover kan adviseren, zou dat zeer gewaardeerd worden. <\/P>
Als het helpt, ben ik aan dit werk begonnen via deze pagina:<\/P>
https:\/\/www.esri.com\/arcgis-blog\/products\/product\/analytics\/floodplain-delineation-using-only-arc-hydro-models\/?rmedium=\u2026<\/A> <\/P> <\/P>en <\/P> <\/P>Overstromingsvlakte afbakening met ArcHydro modellen voor meerdere peilstations – Problemen en Oplossingen<\/A> <\/P> <\/P>Het Collett-document onderaan was bijzonder nuttig. Bedankt voor alle hulp die u kunt bieden.<\/P><\/P>Aanvullende informatie uit verder werk:<\/P>Ik weet niet zeker of dit altijd de foutcode was, maar ik krijg "WAARSCHUWING 001003: Datumconflict tussen invoer en uitvoer."<\/P> <\/P>Ik heb de verschillende ruimtelijke referentiesystemen gecontroleerd en ze zijn allemaal hetzelfde. Wat zou ik nu moeten doen om dit te verhelpen? Ik zit echt vast en weet niet waar ik fout ben gegaan. Dit is een cross-post van de ArcHydro-pagina<\/P><\/BODY><\/HTML>
en <\/P>
Het Collett-document onderaan was bijzonder nuttig. Bedankt voor alle hulp die u kunt bieden.<\/P>
Aanvullende informatie uit verder werk:<\/P>
Ik weet niet zeker of dit altijd de foutcode was, maar ik krijg "WAARSCHUWING 001003: Datumconflict tussen invoer en uitvoer."<\/P>
Ik heb de verschillende ruimtelijke referentiesystemen gecontroleerd en ze zijn allemaal hetzelfde. Wat zou ik nu moeten doen om dit te verhelpen? Ik zit echt vast en weet niet waar ik fout ben gegaan. Dit is een cross-post van de ArcHydro-pagina<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.