<\/HEAD>
Ik ben op zoek naar een mentor die mij kan helpen bij het opzetten van een water/riolering GIS-systeem voor een zeer klein, door de gemeenschap beheerd nutsbedrijf. Het waterteam van Esri is ofwel te druk, of wij zijn te klein om interessant te zijn, en toegegeven, we zijn geen grote koper. We vertegenwoordigen slechts 140 aansluitingen voor woningen, met twee putten, drie kleine reservoirs en een alleen effluent rioleringssysteem. Ik heb genoeg online cursussen gevolgd om het aanmaken van feature classes van leidingen, aansluitingen, kleppen, enz. te begrijpen en de kaarten die we nodig hebben af te drukken. Maar ik kan er met geen mogelijkheid achter komen hoe ik een van de Esri Water Utility-oplossingen moet implementeren. Ik ben technisch behoorlijk competent, maar hun uitleg is gewoon te ingewikkeld om te doorgronden; je lijkt al een bestaand systeem nodig te hebben om ergens te komen. Ik moet vanaf nul beginnen, met gebruik van een file geodatabase en we kunnen ons waarschijnlijk geen portal veroorloven (en hebben die waarschijnlijk ook niet nodig) voor de vijf of zes mensen die de gegevens hooguit één of twee tegelijk zouden raadplegen. Ik zou alle hulp zeer op prijs stellen die iemand kan bieden. Alvast bedankt.<\/P><\/BODY><\/HTML>