<\/HEAD>
Ik heb uw seminars bijgewoond tijdens de laatste User Conference in San Diego en zou graag uw mening willen, aangezien u de databeveiligingszorgen van wetshandhavingsinstanties echt leek te begrijpen.<\/P>
<\/P>
Ik wil een operations dashboard implementeren voor ons commandopersoneel en interne rechercheurs, en voor onze patrouille-eenheden in de auto's (via webgebaseerde mdcs).<\/P>
<\/P>
Ik was van plan het operations dashboard-sjabloon te gebruiken dat te vinden is op de hoofdpagina van ESRI onder aanvullende producten en Portal for ArcGIS. Ik heb verschillende meningen ontvangen van technische ondersteuning over hoe dit te implementeren (meestal suggererend dat ik ArcGIS Online moet gebruiken, wat ik niet wil omdat ik de gegevens achter de firewall van onze politieafdeling wil houden). <\/P>
Is het standaard operations dashboard met Portal for ArcGIS nog steeds de beste keuze of is er een betere optie?<\/P>
<\/P>
Ik ben begonnen met lezen over ArcGIS Desktop 10.5 en heb onlangs andere versies van het dashboard gezien, dus ik weet niet zeker wat de huidige aanbeveling is. Aangezien technische ondersteuning de databeveiligingszorgen niet lijkt te begrijpen, zou ik uw input zeer op prijs stellen.<\/P><\/BODY><\/HTML>