<\/HEAD>
Beste ArcHydro team,<\/P>
<\/P>
Een van onze klanten uit Spanje heeft problemen met het uitvoeren van de DEM Reconditioning tool (Terrain Preprocessing \ DEM Manipulation \ DEM Reconditioning). Wanneer hij de tool uitvoert met een DEM van 15 Gb, werkt de tool goed, maar als de DEM een grootte van 90 Gb heeft, geeft de tool een foutmelding (IsNull). Ik weet niet of er een grootte limiet is, kunt u mij vertellen of er een grootte limiet is?.<\/P>
<\/P>
Hij wil de tool uitvoeren met een DEM met een pixelgrootte van 2 meter (96Gb), met een 5 meter DEM (15Gb) werkt de tool goed. Hij heeft geprobeerd met verschillende DEM's van verschillende groottes en altijd wanneer de grootte van de DEM groter is dan 15 Gb (60 Gb, 70Gb, 80Gb, 90 Gb) geeft de tool de foutmelding.<\/P>
<\/P>
Ik heb het virtuele geheugen van de machine verhoogd, maar de fout blijft hetzelfde. De machines hebben voldoende RAM-geheugen (64Gb) en de tool is uitgevoerd in ArcMAp 10.6.1 met Background Geoprocesing 64bits.<\/P>
<\/P>
ArcHydro tool 10.6.0.63<\/P>
<\/P>
Ik weet niet of er een grootte limiet is of dat het iets anders kan zijn. Heeft u de tool al uitgevoerd met een DEM van 90 Gb?<\/P>
<\/P>
Alvast bedankt.<\/P>
<\/P>
Met vriendelijke groet,<\/P>
<\/P>
Javi L.<\/P><\/BODY><\/HTML>