<\/HEAD>
Hallo allemaal,<\/P>
<\/P>
Ik ben een waterbedrijf aan het upgraden naar ArcMap en Enterprise 10.6.1 vanaf v10.2.1. Een onderdeel van het upgradeproces is het wijzigen van het coördinatensysteem van alle datasets. Ik heb ArcPy-code geschreven om een transformatie ter plaatse uit te voeren naar een nieuw coördinatensysteem. De kernlogica is;<\/P>
1. Projecteer alle root feature classes en feature classes in de datasets naar een tijdelijke geodatabase met het beoogde coördinatensysteem.<\/P>
2. Maak alle feature classes en datasets in de oorspronkelijke workspace leeg.<\/P>
3. Verander de ruimtelijke referentie van de oorspronkelijke workspace datasets en root feature classes naar het beoogde coördinatensysteem.<\/P>
4. Voeg de geprojecteerde data van de tijdelijke geodatabase klassen weer toe aan de bron datasets en klassen.<\/P>
<\/P>
Dit voorkomt het verwijderen van bestaande feature classes en behoudt alle permissies enzovoort hetzelfde. En het lijkt correct te werken.<\/P>
<\/P>
Echter, sommige van de datasets hebben een geometric network en ik worstel met het transformeren hiervan. De meeste commando's zoals "project" werken niet op feature classes die deelnemen aan het GN. Ik hoopte het geometric network te exporteren, het geometric network te verwijderen of uit te schakelen, het coördinatensysteem van de datasets te wijzigen met bovenstaande methode en het geometric network opnieuw te importeren of in te schakelen. Helaas is er geen tool om het geometric network te exporteren met feature classes die eraan deelnemen, alle connectiviteitsregels en gewichten. Zelfs arcpy.Describe geeft mij niet de connectiviteitsregels en gewichten zodat ik mijn eigen "rebuild" geometric network code kan schrijven. Is er een optie om programmatisch een geometric network te exporteren en importeren/herbouwen? De enige link die ik kan vinden is https:\/\/www.arcgis.com\/home\/item.html?id=fa4e4cdd3bf64be7a1287fd1fd12e2f1<\/A> die lijkt op een arcmap 10.2 addin en er is geen 10.6+ versie ervan.<\/P><\/P>
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.<\/P>
<\/P>
Dank, <\/P>
Vish<\/P><\/BODY><\/HTML>