<\/HEAD>
Hallo, ik ben laat met AA - zeer handige add-in! Ik heb wat eenvoudige gegevens in een geometric network (één edge fc, één junction fc) en heb enkele regels geconfigureerd om waarden op mijn edge fc te vullen vanuit de junction fc bij het maken van een nieuwe edge of wanneer een junction wordt bijgewerkt. Mijn DynamicValue-tabel ziet er ongeveer zo uit:<\/P>
| Tabel<\/TH> | Veld<\/TH> | Waarde Methode<\/TH> | Waarde Info<\/TH><\/TR><\/THEAD> |
|---|
| Pipe<\/TD> | downstream_depth<\/TD> | TO_JUNCTION_FIELD<\/TD> | diepte<\/TD><\/TR> |
| Pipe<\/TD> | upstream_depth<\/TD> | FROM_JUNCTION_FIELD<\/TD> | diepte<\/TD><\/TR> |
| Chamber<\/TD> | diepte<\/TD> | UPDATE_TO_EDGE_FIELD<\/TD> | downstream_depth<\/SPAN><\/TD><\/TR>Chamber<\/TD>diepte<\/TD>UPDATE_FROM_EDGE_FIELD<\/TD>upstream_depth<\/SPAN><\/TD><\/TR><\/TBODY><\/TABLE>Voor de UPDATE_-methoden werkt het geweldig wanneer één enkele edge is verbonden met één enkele junction, maar in het geval dat twee of meer edges zijn verbonden met één junction (een splitsing in de weg), wordt slechts één edge automatisch bijgewerkt na een bewerking. Ik kan de andere edge(s) selecteren en handmatig de regels uitvoeren vanaf de werkbalk en de edges worden zoals verwacht bijgewerkt. Met GN-tools kan ik zien dat de junction weet dat deze verbonden is met 3+ edges.<\/P> <\/P>Is er een manier om AA zo te configureren dat de UPDATE_TO/FROM_EDGE FIELD-methode automatisch wordt toegepast op alle edges die verbonden zijn met de junction? <\/P>Alvast bedankt!<\/P><\/BODY><\/HTML> |