<\/HEAD>
arccollector<\/P>
Hoe verwijder je de GDB_ServiceItems-tabel uit een geodatabase via arcpy. Ik kan de tabel zien in Catalog TOC en deze handmatig verwijderen, maar ik wil "Re-Publishing" zo veel mogelijk als een drukknop maken.<\/P>
<\/P>
Achtergrond - Ik download replica's om foto's in batch te exporteren en verwijder ze vervolgens samen met tabelrecords zodra ze zijn weggeschreven naar een externe map\/database. Wanneer ik een replica-geodatabase open in ArcMap en publiceer als een service, faalt de webmap om te downloaden voor offline gebruik op mijn apparaat. Wanneer ik de GDB_ServiceItems-tabel verwijder en hetzelfde proces doorloop, slaagt de download? Wanneer ik ListTables() probeerde, verschijnt deze niet. Toen ik testte met ListFiles() tegen een gdb met en zonder de ServiceItems, waren de enige verschillen in bestanden deze drie: a0000000e.gdbindexes, a0000000e.gdbtable, a0000000e.gdbtablx - maar het maakt op dit moment geen verschil omdat ik niet weet hoe ik individuele bestanden uit een gdb kan verwijderen?<\/P>
<\/P>
Dank u<\/P><\/BODY><\/HTML>