Ik heb zojuist de Arc Hydro Tools 10.1.0.366 geïnstalleerd bovenop Desktop ArcMap 10.1 SP1 Build 3143 met Spatial Analyst.<\/P>
<\/P>
Wanneer ik naar de "Stream WSE From Point WSE Measurements" modeltool ga, is deze niet beschikbaar. Er staat een klein rood "X" over in de Catalog Toolbox-weergave. Ik dacht dat ik toegang tot deze tool zou moeten hebben omdat ik Spatial Analyst draai en dit zijn de vereisten die voor de tool worden vermeld:<\/P>
Alle advies over hoe ik deze tool aan de praat kan krijgen zodat ik kan beginnen wordt zeer gewaardeerd.<\/P>
Bedankt!<\/P>
PS. Ik wist niet zeker of ik dit in de Arc Hydro "Group" of hier in de Arc Hydro "Space" moest plaatsen. Wat is precies het verschil? Deze fan van de oude discussieforums vindt GeoNet nog steeds ongestructureerd en tijdrovend om te navigeren.<\/P>
<\/P><\/BODY><\/HTML>
You did toggle on the Spatial Analyst Extension in Customize, Extensions? I don't know if it enables it automatically
Yes, Spatial Analyst is on:
Well, the only thing that I can think of is that it requires a certain version of ArcMap, I notice that you are using 10.1, and it is a model that is x'ed out, is the toolbox geared for 10.1 or 10.0 or 10.2 and/or is it backwards compatible ?
I followed the link to download Arc Hydro Tools 10.1.0.366 for Arc Map 10.1 from this thread:
Arc Hydro Setup Versions
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.