Sinds mijn laatste vraag over deze kwestie, heb ik op het internet een toolbox gevonden waarvan ik denk dat die de vraag die ik stel zal oplossen. Het is de CollectorUtils_ArcMap.tbx, die volgens dit artikel zal doen wat ik wil bereiken <\/P>
<\/P>
https:\/\/eos-gnss.com\/recording-gpsgnss-metadata-arcgis\/<\/A><\/P><\/P>Maar wanneer ik probeer de werkbalk toe te voegen aan ArcMap zoals ze in het artikel zeggen, is de toolbox leeg en is er geen tool om uit te voeren. Het enige wat ik zie is GNSSmetadataUtils. Dus mijn vraag is of ik het script aan de toolbox moet toevoegen en zo ja, waar het script zich bevindt?<\/P><\/BODY><\/HTML>
Maar wanneer ik probeer de werkbalk toe te voegen aan ArcMap zoals ze in het artikel zeggen, is de toolbox leeg en is er geen tool om uit te voeren. Het enige wat ik zie is GNSSmetadataUtils. Dus mijn vraag is of ik het script aan de toolbox moet toevoegen en zo ja, waar het script zich bevindt?<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.