<\/HEAD>
Hallo - ik zoek wat hulp met mijn attribute assistant updates. Het lijkt erop dat ze vertraagd zijn of een stap achterlopen.<\/P>
<\/P>
Ik gebruik een Feature Stats Value-methode om een aantal kolommen bij elkaar op te tellen. Dit zijn kwartaaltotalen voor het jaar en het resultaat is een jaartotaal. Dit werkt prima. Vervolgens heb ik een andere Feature Stat die al deze jaartotalen optelt om een eindcijfer te krijgen. Dit wordt echter niet meteen bijgewerkt, het lijkt pas te updaten nadat ik een andere waarde heb ingevoerd, gebaseerd op de eerst ingevoerde waarde, dus het lijkt altijd een stap achter te lopen. <\/P>
<\/P>
Ik heb geprobeerd de weging te veranderen en de eindoptelling aan het einde te zetten, maar dit werkt niet. <\/P>
<\/P>
Interessant genoeg, wanneer ik de attribute assistant werkbalk gebruik en 'run change rules for selected features'<\/EM>, wordt alles bijgewerkt en gecorrigeerd en werkt het prima.<\/P><\/P>Ik heb mijn dynamic value table bijgevoegd. De regels die vertraagd zijn of een stap achterlopen zijn OBJECTID16 en 17. Total Compl en Total Commit.<\/P><\/P>Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.<\/P><\/P>Dank je wel<\/P><\/BODY><\/HTML>