<\/HEAD>
Hallo iedereen!<\/P>
<\/P>
Ik werk voor een elektriciteitsbedrijf en ik probeer onze draad aan onze palen te koppelen. Dit is me gelukt met een One to Many Spatial Join. Het probleem is dat het de draad aan beide zijden van de paal oppikt en twee records aanmaakt. Ik wil alleen dat het één zijde van de draad oppikt aan de achterste overspanning van de paal. Als ik een One to One Spatial Join doe, pikken twee palen dezelfde lengte draad op. Ik heb nodig dat elke paal een unieke waarde teruggeeft.<\/P>
<\/P>
We gebruiken dit om de mijlen bij te houden die onze boomcontractors jaarlijks voor ons snoeien. De contractors hebben een app die ze gebruiken om terug te rapporteren waar ze gesnoeid hebben. De footage is gekoppeld aan de paal die ze selecteren. Momenteel is ons paalbestand dat in ArcGIS is gemaakt onjuist. Op dit moment hebben twee palen in lijn dezelfde footage opgepikt, wat onjuiste mijlen rapporteert. Ik probeer ons paalbestand te corrigeren zodat elke paal de overspanning van draad oppikt die erachter ligt. Helaas zijn onze draad/palen op geen enkele manier gekoppeld met een gemeenschappelijke deler. Onze palen zijn willekeurig genummerd en staan op geen enkele manier in numerieke volgorde. De ene paal kan nummer 618222 zijn en de volgende in lijn kan 584264 zijn.<\/P>
<\/P>
Ik gebruik ArcGIS versie 10.2<\/P>
<\/P>
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.<\/P>
<\/P>
Dank u!<\/P><\/BODY><\/HTML>