<\/HEAD>
Ik ben bezig geweest met een model waarbij de stroomrichting gecorrigeerd moest worden, dus ik heb gewerkt met de tool "Adjust flow direction in streams". Ik heb ook een paar "innerwalls" in dit stroomgebied, dus die moet ik ook uitvoeren.<\/P>
<\/P>
Het model builder-model loopt door "Build Walls" en lijkt dan te bevriezen. Er zijn discussies over dit probleem waar ik suggesties voor heb gedaan. Geen daarvan lijkt te helpen.<\/P>
<\/P>
Ik besloot "Build Walls" via de werkbalk uit te voeren. De afbeelding hieronder is wat ik krijg. De foutmelding (die moeilijk te ontcijferen is, zoals bijna alle foutmeldingen in ESRI-producten) lijkt te suggereren dat ik probeer een bestandspad naar mijn C:\USERS\... map te gebruiken. Geen van de invoer- of uitvoerlagen die in het Build Walls dialoogvenster worden gebruikt, komen uit of gaan naar die map en bevatten niet de naam "MIMUS_PLUS_P1". Dat bestand bestaat wel en staat in de MXD van een ander proces, maar is niet betrokken bij deze specifieke tooluitvoering.<\/P>
<\/P>
Iemand een idee wat er aan de hand is? <\/P>
<\/P>
Bedankt,<\/P>
<\/P>
Mark<\/P>
<\/P>
<\/P><\/BODY><\/HTML>