Ik kwam de "Pre-Summit Hands-On Training" tegen en ik vraag me af of ik me alleen voor een van deze sessies kan registreren als ik niet aan de daadwerkelijke dev summit deelneem.<\/P>
<\/P>
https:\/\/www.esri.com\/en-us\/about\/events\/devsummit\/agenda\/pre-summit-hands-on-training<\/A><\/P><\/P>Ik kan niet deelnemen aan de reguliere summit, maar ik zou wel een van de pre-summit sessies op zondag en\/of maandag kunnen bijwonen als dat mogelijk is.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Ik kan niet deelnemen aan de reguliere summit, maar ik zou wel een van de pre-summit sessies op zondag en\/of maandag kunnen bijwonen als dat mogelijk is.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Hi Matthew,
Thank you for your interest!
Yes, you do need to be registered for the conference in order to attend the pre-conference training courses.
#esri devsummit #DevSummit2019
Hi Matthew, great question, I have shared this with someone who should be able to answer or find the answer for you.
Thank you!
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.