<\/HEAD>
Hallo iedereen!<\/P>
Ik ben een nieuwe gebruiker van de Water Geometric Network Editing and Analysis <\/SPAN>tool, en ik heb er enkele vragen over.<\/SPAN><\/P>Allereerst gebruik ik ArcMap 10.8, en ik heb een geometrisch netwerk opgebouwd zoals sommige online handleidingen uitleggen, hoewel het proces voor mij een fouttabel met 30 regels opleverde, is het netwerk zo goed als ik heb gecontroleerd in orde. Ik heb geprobeerd de regels van het netwerk bij te werken, en dat lijkt ook goed te zijn. Maar wanneer ik de tool-opties uitvoer, zoals klepisolatie, werkte het helemaal niet. Na zoeken op het web en in forums realiseerde ik me dat ik het configuratiebestand moest aanpassen aan het netwerk dat ik had opgebouwd, gebaseerd op de entiteiten die ik heb.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN>Na de configuratie die ik heb gedaan, ging het beter, hij gaf geen foutmelding meer, maar nu draait hij de tool wel, maar komt er niets uit.<\/SPAN><\/P>Voor zover ik begrijp, moet ik uiteraard definiëren welke laag de kleppen zijn, lijnen, enzovoort.<\/SPAN><\/P>Is er een manier om dit te doen zonder het configuratiebestand? <\/SPAN><\/P>Wat doe ik verkeerd?<\/SPAN><\/P>Ik zou alle hulp zeer op prijs stellen in deze kwestie, het is een zeer belangrijk onderwerp voor mijn bedrijf.<\/SPAN><\/P>Ik voeg de GDB toe met de lagen en het netwerk, het configuratiebestand en de fouttabel, in de hoop dat het helpt.<\/SPAN><\/P>Dank jullie wel allemaal!<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>