<\/HEAD>
Ik ben nog steeds bezig met het leren van ArcGIS Pro, maar ik ben tegen een probleem aangelopen dat ik niet kan oplossen. Ik maak een kaart en een bijbehorende lay-out met een point feature class die ik weergeef als graduated sizes en colors. Normaal gesproken zou ArcMap slim genoeg zijn om altijd de kleinere punten bovenop de grotere punten te plaatsen. Dit voorkomt dat datapunten "verloren" gaan achter grotere. <\/P>
<\/P>
ArcGIS Pro lijkt dit meestal<\/EM> te doen, maar soms is het niet helemaal "slim genoeg" om het kleinere punt vooraan te plaatsen. Zie mijn bijgevoegde screenshot: Links heb ik een voorbeeld omcirkeld waar ArcGIS Pro de punten correct heeft gesymboliseerd - met kleinere waarden bovenop. Rechts heb ik een voorbeeld omcirkeld waar het programma de rode cirkel "verbergt" onder de oranje. (Het piept net aan de rechterkant uit). Ik heb een snapshot van mijn legenda toegevoegd zodat je kunt zien dat rode punten bovenop alle andere symbolen moeten worden getekend. <\/P><\/P>Ik kan geen "Advanced symbology\/Symbol levels" functionaliteit vinden bij het gebruik van Graduated Symbol op basis van een waarde zoals ik hier doe. <\/P><\/P>Misschien mis ik gewoon een instelling of is dit een bug? <\/P>
<\/P><\/BODY><\/HTML>