<\/HEAD>
Goedemorgen allemaal,<\/P>
<\/P>
Ik hoop wat van jullie ervaringen te horen met het gebruik van Network Analyst. Ik werk voor een regionaal vervoersbedrijf en heb momenteel geen toegang tot de Network Analyst Extension. Een functie van Network Analyst waarin ik bijzonder geïnteresseerd ben, is het maken van stap-voor-stap routebeschrijvingen voor een route. Dit is een essentieel stukje informatie bij ons bedrijf en ik vind het moeilijk om die te verkrijgen van onze operationele afdeling. Als ik zelf een route kon tekenen en de stap-voor-stap instructies kon genereren, zou dat veel hoofdpijn wegnemen. Ik vind het ook fijn dat je servicegebieden kunt creëren met behulp van een netwerk. Dat kan ik nu doen in AGOL, maar dat verbruikt credits en ik moet het servicegebied exporteren uit AGOL naar een shapefile en die vervolgens laden in ArcGIS, wat niet de meest gestroomlijnde workflow is. Ik heb nooit met andere tools in de extensie geëxperimenteerd, dus ik was op zoek naar voorbeelden van mogelijke werkzaamheden die met de extensie gedaan kunnen worden, als je die zou willen delen.<\/P>
<\/P>
Bedankt en fijne vrijdag!!<\/P>
<\/P>
Miguel<\/P><\/BODY><\/HTML>