<\/HEAD>
hallo,<\/P>
ik merk dat een van de geoinquiries dingen lijkt te missen of niet linkt naar de juiste info. tenminste, zo lijkt het. het kan een gebruikersfout zijn aangezien ik hier vrij nieuw in ben, maar een paar voorbeelden...<\/P>
<\/P>
#13 voor Adv Human Geog<\/P>
- de HDI Very High laag lijkt veel landen te missen (Duitsland, Frankrijk, Engeland)<\/LI>
- overigens lijken alle lagen (low, med, high) landen te missen omdat er maar een paar landen in elke categorie zijn<\/LI>
- er is een vraag ("Which middle development country is an example of a newly industrializing country? ") in die inquiry die geen bijbehorende laag heeft die ons zou kunnen helpen deze te beantwoorden.<\/LI>
- als ik op 'description' klik onder een van de lagen, brengt het me naar een willekeurige laagbeschrijving die volgens mij niet gerelateerd is.<\/LI><\/UL>
<\/P>
ik heb ze niet allemaal gecontroleerd, maar vroeg me gewoon af of deze meestal redelijk up-to-date worden gehouden of dat ze bekend staan als een beetje glitchy. ze lijken een echt waardevolle bron, maar als ze niet worden onderhouden wil ik ze niet met studenten gebruiken. <\/P>
<\/P>
hartelijk dank.<\/P>
Jeb<\/P><\/BODY><\/HTML>