<\/HEAD>
Hallo—Ik heb de proefversie van Drone2Map gedownload en terwijl ik een paar van de monsters uitprobeerde, zodra ik op Start klik om een monster te verwerken volgens de gegeven stappen, lijkt de onderste statusbalk een paar seconden te verwerken en keert dan terug naar "Klaar Voltooid.", met 100% in de statusbalk, maar er worden geen 2D-producten en geen 3D-producten aan het project toegevoegd zoals vermeld in de monsterinstructies. Wat mis ik, of wordt er nog op de achtergrond verwerkt? <\/P>
<\/P>
Het programma opnieuw gedownload. Een herstelinstallatie uitgevoerd. Verwerking gestart en het leek te werken.... Het verwerkte iets langer, maar na slechts een paar momenten gaf het proces aan dat het 100% voltooid was en verschijnen er geen producten volgens de monsterinstructies. Het Verwerkingsrapport is ook niet beschikbaar. Als Start opnieuw wordt geselecteerd, is de verwerking bijna direct voltooid, 100%, zelfs als men volledige in plaats van snelle verwerking kiest.<\/SPAN><\/P><\/P>Drone2map-software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Poging tot verwerking van Rapid-monsterproject duurde 1,5 minuut en zegt dat het 100% voltooid is. Er verschijnen echter nog steeds geen 2D-producten. En de knop Verwerkingsrapport is niet beschikbaar. Ik zoek nog steeds hulp hierbij. Dank u.<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>