<\/HEAD>
Ik heb een LAS-dataset gedownload die is ontwikkeld door NOAA voor een gebied in Massachusetts. Ik probeer dit om te zetten in een DEM die ik kan gebruiken om hoogtecontouren te maken. Ik heb de gegevens gefilterd zodat alleen grondpunten worden weergegeven. Vervolgens, wanneer ik probeer de tool LAS Dataset naar Raster uit te voeren in ArcGIS Pro 2.3, ontvang ik Fout 000210: Kan uitvoerbestand "filepath" niet aanmaken.<\/P>
<\/P>
Ik heb de online hulp voor deze fout bekeken en het lijkt op een probleem met datavergrendeling of het bestandspad. Ik heb alle andere software die ik open had gesloten om er zeker van te zijn dat niets anders de data vergrendelde. Ik heb ArcGIS Pro opnieuw opgestart om te zien of dat zou helpen. Ik heb geprobeerd op te slaan in een test GDB op mijn bureaublad, en het probleem blijft bestaan.<\/P>
<\/P>
Ik heb een screenshot bijgevoegd van de parameters die ik gebruik voor de tool en de LAS-eigenschappen hieronder. Laat me alstublieft weten of er een oplossing is voor dit probleem.<\/P>
<\/P>
<\/P>
Met vriendelijke groet,<\/P>
David<\/P><\/BODY><\/HTML>