<\/HEAD>
Hallo,<\/P>
Ik ben een beginner in dit alles, dus wees geduldig. Wij zijn een vastgoedontwikkelingsbedrijf dat net is begonnen met het gebruik van ArcGIS Online en BAO. We hebben GE in het verleden gebruikt om potentiële locaties te plotten, sitegrenzen te tekenen, enz. Ik vind de tekentools van GE veel gemakkelijker in gebruik. Ik begin net de ArcGIS- en BAO-tools te verkennen. Ik hou van de BAO-tools voor locatiekeuze (consumentengedrag, demografische analyse, enz.).<\/P>
<\/P>
Ik kan niet uitvinden hoe ik alle drie efficiënt en effectief kan gebruiken. Laten we een casestudy nemen:<\/P>
<\/P>
Ik kreeg een .kmz-bestand toegestuurd waarin grenzen werden getoond voor de volgende locatie van een klant... stel je een rechthoek voor die 5 mijl breed en 3 mijl lang is en een groot deel van een metrogebied omvat. Ik wil wat rijtijd- en demografiestudies uitvoeren bij belangrijke kruispunten.<\/P>
<\/P>
Ik dacht dat ik de kmz als laag in ArcGIS kon laden (makkelijk genoeg), die aan een kaart kon toevoegen (makkelijk genoeg) en die kaart dan als webmap in BAO kon gebruiken... daar liep ik vast. Ik krijg het grensgebied van de kmz niet te zien in de webmap in BAO. Het verschijnt wel in de thumbnail maar niet op de kaart. Ik ben opnieuw begonnen met het bestand als kml, maar zonder succes.<\/P>
<\/P>
Heb je ideeën?<\/P>
<\/P>
Wat ik graag zou willen, is kunnen tekenen en plotten in GE, die kaarten publiceren naar een webserver en ze dan in BAO voor analyse binnenhalen.<\/P>
<\/P>
Ik waardeer alle ideeën.<\/P><\/BODY><\/HTML>