<\/HEAD>
Ik heb punten die zijn gegenereerd uit de lat-kolom en long-kolom van een spreadsheet waaraan ik een PCS heb toegewezen en gebruikt om een shapefile te maken. Ik heb de punten ruimtelijk gekoppeld aan een polygoon-shapefile zodat de nieuwe attributentabel mij zou vertellen in welke polygonen elk punt zich bevond. Nu heb ik verschillende punten in het water (niet in een polygoon), mogelijk door verschillende PCSs van de oorspronkelijke gegevens. Ik moet nu de overgebleven punten elk aan één enkele polygoon toewijzen. Wanneer ik probeer een ruimtelijke koppeling te maken met de optie "closest" en een geodetisch bereik dat ongeveer overeenkomt met het verste punt van een polygoon, geeft het me ofwel niet alle resultaten of koppelt het soms de punten aan meerdere polygonen (geeft me gegevens die hetzelfde punt meerdere keren beschrijven in de attributentabel in verschillende polygonen, waarvan sommige duidelijk niet het dichtstbijzijnde zijn). Heeft iemand tips over hoe dit correct te doen of wat de oorzaak van deze storing kan zijn? <\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>